Mc Donalds.

Igår så jobbade jag i Vreten, helt okej. Fast lite folk! Sen var jag med Emile en sväng och käkade lite..
Åkte hem duschade, tog på mig lite kläder och gav mig iväg till Becca och PH!
Förfestade lite, med vin och bra musik!

Sen var vi såklart ute en sväng också. Magenta- Sturecompaniet- Solitaritet-
Bra kväll! Jag var sjukt danssugen! haha.
Och lite rund under fötterna och på lite skämthumör.....Och tydligen hungrig.
För när jag vaknade i morses så hade jag köpt med mig Mc Donalds hem, 1 big mac och co, 6 mc nuggets och en cheeseburgare. Gött!



Snygg bild hahahahaa!


Idag så har jag varit och fikat med PH, isse, emelie och sen kom erik och tobbe och gjorde oss sällskap.

Oj vad jag skriver mycket OCH. haha
Just det har klippt PH idag också. Duktig jag är! Blev skit bra!

 

Ne nu ska jag nog ut och stöka lite ikväll igen.. Eller ska jag ligga kvar här i min sköna soffa?
 
God Bless
Over and out/dsdikf

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0