Körkortslycka

I dag tog min kära PH körkort. Grattis! Hon fick en liten present av mig, ett fint vänskapsband med dödskallar på.
Duktiga du!

                             
                              
                              P



Jobbade till klockan fyra idag, min rygg håller på att gå sönder. Så jag tänkte på min hälsa lite och slutade tidigare.
Hem, tvättade, lagade mat och betalade räkningarna, vilket inte var så roligt. Efter både semesteruppehåll och sjukskrivning så var det inte så mycket att hurra för när allt var betalt. Så nu får jag gå i ide och bara jobba jobba jobba. Inga andra alternativ finns inte tyvärr.

Men det finns ju alltid dom som har det värre. Jag ska vara glad att jag har tak över huvudet och allt annat. Så tack du där uppe :)





Igår läste jag ut boken om Marilyn Manson, var väldigt intressant bok! På alla sätt!
Men jag vaknade svettandes vid fyra i natt och drömde att han var i mitt rum, då var han inte lika rolig längre. Haha.
Han ser ju ganska otäck ut !






Nä nu hinner jag inte skriva mera, måste fixa lite saker innan jag ska sova. :) (och försöka att inte drömma om denna mannen igen )

Godnatt och sov så gott!
Mami love you!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0