As time goes by.

Tiden bara springer iväg, och någonstans i detta har jag tappat bort mig själv. Jag tänker för mycket, gör för lite och är allmänt less på allt. Varför kan inte bara allt ske, allt som jag drömmer och tänker om?
Varför håller jag allt inne för?




Vaknade med halsont, ont i öronen och feber. Dagen gick väldigt sakta på jobbet.
Tills civilpolisen dök upp. En berusad kanske påverkad kille i 25 års åldern kom in och köpte en räkmacka och en cola. Han var nära på att somna, medans jag hade en annan kund. Så han sätter sig ner vid golvet och ja.. Somnar..
Jag kollar lite försiktigt och tänker att jag måste gå ut och säga till honom. Då från ingenstans dyker en kille upp, slänger fram brickan till mig och säger, jag tar över här..
Han tar killen göra kroppsvisitering och ringer på förstärkning. MMmmmmm. Män i uniform, hur hett är inte det. Sen var min dag räddad :)




Just nu läser jag Neil Strauss Marilyn Manson. Väldigt intressant bok, helt galet att en människa kan vara så som han är. Allt som händer under en konsert och backstage! Sjuka grejjer. Rekomenderar denna boken skarpt.

Nu ta tag i mitt liv.

Hojta gärna till om ni har någon lägenhet i stockholms området :)


Godnatt. Puss.

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0