Snart kalas.

Tisdag. Jobb. Musik

Ledig imorgon och på torsdag. Sen jobb igen några antal dagar. Och nu skulle det ju bli fint väder i helgen. Trevligt.

Nästa vecka så fyller jag år. 23 år. 23... 4 år sedan man tog studenten, ett och ett halvt år sedan man klippte navelsträngen till Tidaholm. Det känns bra. Det känns fantastiskt bra.
Undra hur det hade sett ut om jag aldrig hade flyttat? Då hade jag missat allt som jag har byggt upp här.
Jag hade aldrig träffat så fina människor som jag har gjort här.
Jag hade aldrig kommit Madde så nära som jag har gjort.

Hemska tanke.

Hittade en bild på när jag var liten ..





Haha, jag tycker att jag är mig lik ! :) Lite mörkare hår dock.



Plugga. Jobba... Plugga.. jobba.. What to do?



 Jag och min ögonsten!





Mamma du är bäst!

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söt du var! vilken tur jag hade som fick vara med dig så mycket när du var liten,vi gjorde mycket kul ihop du o jag. Glömmer aldrig när sa:vilka fina bröst du har min mamma har inga. Du är den enda som sagt detta men barn säger väl sanningen,hi hi. Sköt om dig många kramar från din gudmor.

2009-04-22 @ 13:28:41
Postat av: Petronella

de kortet på dig har jag på min vägg hemma hos pappa :)

2009-04-23 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0