Småstad...

Jaha, då satt man här i Tidaholm.

Mormor och morfar hämtade mig i skövde igår. Kom hem och myste lite med familjen.
Nu har jag äntligen ätit en hälften av varje med västkustsallad och en grillad korv. Mums!

Linnea ville självklart att jag skulle gå och lägga henne för kvällen, mysigt. Vi läste en saga, sen så somnade både jag och hon. Haha! Vaknade vid halv tio av att benji kom in och  väckte mig.
Så det blev en tidig kväll igår :)



Idag så har jag varit på stan och ätit lunch med mamma, Linnea och brutho.
Sen har jag varit hos Sanna en sväng på eftermiddagen. Satt ute och drack kaffe i det fina vädret ;)

Hann med en sväng till Pappa också, men han skulle ut och åka HD så det blev ingen lång stund där inte.

Hm.. ja...

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0