Måndag.

Jaha då var det måndag igen, löningen har precis kommit och jag har betalat alla roliga räkningar + deklarerat. Känns skönt att ha det gjort.

I fredags var jag och PH på inflyttningsfest hos Chorchen. Helt okej, men var en konstig kväll. Haha, ja vad ska man säga, jag och PH drog till Magenta och drack en öl sen drog vi hem. Haha. Värt.

Lördagen gick åt till jobb, och efter jobbet så åkte jag till Tingo, älskar hennes pappas lägenhet, läget och minnena därifrån. :)
Fick agera smakråd åt hennes köp på odd molly. Och det var så fina kläder så...

Drog vidare till Akkuratt för att äta lite, mums. Drack en öl, satt och små pratade om allt möjligt. Bland annat hur vi ska vara när vi kommer in på hemmet. Vi har planerat att vara på solvik, smygröka och smita iväg till Lilla Bryggeriet för att dansa och klänga på små pojkar. Haha!

Vi syns på hemmet tjejer ;)



Igår var det också jobb som gällde, mycket folk faktiskt, och ph kom dit full och hade tappat en blå sko. What?!
Men hon försökte att inte vara full i någons ansikte !

På kvällen var jag hemma med Emelie, vi kollade filip och fredrik, mycket bra!
Sen så såg vi en klassiker. Bodygard med Kevin Costner och Whitney Houston! Väldigt bra film, och jag är fortfarande kär i Kevin . Haha!




Nu ska jag åka in och jobba, kortpass idag 15-19.

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

haha jag tror faktiskt jag lyckades med att inte va full i nåns ansikte.. och angående fredag måste jag ändå lägga till att det var en underdrift att säga att det var en konstig kväll :)

Citat från kvällen : "jag vågar inte ställa mig upp"

2009-04-27 @ 21:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0