It´s a lovely day..

Vaknade klockan nio, slängde på mig lite kläder och drog in till stan.
In till stan för att möta min Tingo. Hon va lika snygg som vanligt, eller ja.. Hon var faktiskt ovanligt snygg! Som jag har saknat henne!

Vi drog till café fix och kk kom och mötte upp oss. Käkade lunch och pratade gamla minnen, och massa annat :) hihi.

Var en väldans trevlig lunch! Med två underbara så kan det ju inte gå snett!



Vidare mot jobbet, hämtade upp PH och drog till maria torget. Gick och kikade i second hand affärer och njöt av solens underbara solstrålar. Att solen kan få mig på så bra humör..! Och ja Ph också för den delen!
Vidare mot medis och satte oss och spanade lite, haha! SB här och SB där..

Hem till min balkong, där kk redan hade satt sig med kaffe och aceton. Fixade naglarna lite och satte på oss bikini, lite musik och några prun!
Jag har nog världens bästa balkong, eller ja nästan iallafall! Fin utsikt och sol hela dagen lång :)



Har faktiskt joggat idag också :) Börjar känna flåset här nu, bara att fortsätta i samma stil som jag har börjat med.. hihi

Just det, Fredrik Ljungberg låg inte i min säng i dag när jag kom hem, lite besviken blev jag allt.. Han kommer aldrig och hälsar på mig! Hur länge ska jag behöva vänta liksom??
Haha..

Nu blir det sova! Jobb som väntar heeeeelllllaaaaaa helgen! Kul!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0