Frrriiiii som en fågel..

Ledig idag, skönt! Insåg när jag kom till jobbet igår att jag ska jobba nio dagar i sträck nu. Bhuuuu...
Men men, pengar pengar pengar.. Vi måste tjäna mer pengar!! Eller hur mLi ?!

Fått lite gjort idag iallafall.. Har provat min sommar garderob, haha, sen har jag städat! :)

Haha bank, det är inte mig du ska säga till utan det var mLi som var och gjorde Växjö osäkert!



Hur kan man tänka på något som hände för 5 månader sen? Varje dag också.... Det känns i hjärtat fortfarande!



MM, kan inte fatta att våren är här, och att sommaren inte ens har börjat än! Underbart!

Nu ska jag vänta på att jossan ska komma hit så vi kan snacka lite skit ;)

" Music makes the world go around!!"

Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0