Första grillningen för iår!

Vilket fint väder!! Säkert upp emot 20 grader i solen. Jag älskar verkligen att våren är här!

Gick upp vid halv tio i morse, åt frukost. Sen har jag och Linnea vart ute och gått i skogen, och letat efter troll .. Hihi!

När vi kom hem så grillade vi korv ute i solen!! Nice!

Nu blir det till att kolla på Elfsborg- Hammarby! knäppa upp en kanske?!




Haha, mli ringde precis. Hon är på jobb i växjö!
mLi:" Va fin stad Växjö är eller?"
Jag:" Jasså, är det??"
mLi:" Ja, och vilka killar.......åh..."
Jag:" Usch dj kommer därifrån..<"
mLi" Ja usch.. Jaa.... ja jag sover nog... INTE ensam inatt "


Hahah. Love !

Over and out/dsdikf

Kommentarer
Postat av: Bank

Rör inte min bror! Ta det lugnt när ni är i Växjö!

2009-04-08 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0