Vattengympa någon?

Hälften av arbetsveckan har redan gått. Men så jobbar jag i helgen så det jämnar väll ut sig.
Idag och imorgon är jag ledig, kan behövas ibland. Fast då är det dyrt att bo i en storstad, pengarna går åt som smör så att säga.

Pratade med min kära baywatch stjärnan Pamela Anderson igår- aka mLi ;)
Skönt att bli upptaderad lite, haha. Ska ta mig ett snack med Bridge idag, för på söndag ska mLi göra karriärsstart på Forshallen i tidaholm som... dam dam dam dam.. damtaradam.. VATTENGYMPA INSTRUKTÖR! Så jag har tänkt att detta ska komma ut, bridge får stå genom fönstret och filma det hela! Haha. Jag dör av skratt bara jag tänker på det..
Mli:" Åh kom igen tjejer, bra jobbat.. Ja, då kör vi ..!"

Vanlig syn  forshallen på söndagar? Med mLi som er personliga instruktör!! MAN TACKAR!!!

                                            








Igår så startade champions league, ÄNTLIGEN! Ha något att se fram emot på veckorna!



Var inne på aftonbladets hemsida igår och läste lite.. så... jag hittade lite onödig fakta. Hihi.
"Män föredrar relationer framför sex"
Det är 28.000 män i åldrarna 20 - 75 år som hade svarat på enkäten.

De flesta tycker att respekt bland vänner är en bättre symbol för maskulinitet än att ha sex med många kvinnor.

Oj oj oj där ser man ! Och idag när jag kollar på samma artikel så har några, jag antar att det är kvinnor som har lagt tll kommentarer tll denna artikel. Ganska roliga kommentarer...

Här är maggan 50 år tex. "Jo det har man ju läst tidigare. Men nu väntar jag på artikeln som berättar var dessa män finns för här ute i verkligheten finns det ju inte! Men i matten fick man ju lära sig att det fanns 3 typer av lögn; "Lögn, förbaskad lögn och statistik!"

Karamellen 25 år : "Hm intressant för alla killar jag mött vill bara sticka in den."

Haha och så en uppstickare.. En kille som har svarat på kvinnornas kommentarer!

Sentium 27 år : "Vi finns där ni bittra singeltjejer inte finns. Vi håller oss till tjejer som inte har blivit helt luttrade. Bitterhet och sån generalisering ni uppvisar är extremt frånstötande. Skyll er själva."

Oooooooooo, den där gjorde ont :D

Ne nu ska jag ut och gå lite på djurgården med min Josefin, och eftersom det är onsdag idag så blir det vinkväll med tjejerna på HÖGBERGS så klart!

Seee ya!

Over and out/ Dsdikf


Kommentarer
Postat av: Mli

De här ska du få fan för...

2008-09-19 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0