"Varför heter det rödlök, den är ju lila..?!"

Zzzzzzzzzzzzz....

Trött, kom till jobbet klockan halv sex i morses. Hade väldigt mycket beställningar, men dom fixade jag ju självklart!
Dagen flöt på ganska bra tycker ja! hihi. Helena kom in och jobbade lite, har inte träffat henne på drygt en vecka så det var mysigt!

Sen vid två så kom Tingo och kk till mitt jobb :) Äntligen så träffades vi igen. Gick till fix och tog en fika.
Sen vidare till rådmansgatan för att fika igen. :)
Jag, Madde, KK och Tingo, allihopa samlade igen!  MYisgt!

Ikväll har vi ätit pizza och kollat på idol! Trevligt.

Neee nu är jag jätte trött.
Sov gott mina nära och kära!
Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0