Goda dagars magi

Lördag.. Härliga Lördag.. Jag älskar lördagar!
Vaknade i morses av att jag var lite kramsugen, då är det tur att emelie ligger brevid. Låg sked med henne, tills hon började klia lite lätt på min arm. Där gick gränsen :) Gick ut på balkongen, kollade ut över årstaviken och drack mitt morgon kaffe. Regn, regn och åter regn. Usch, nu är den här på riktigt hösten.

Åkte in till stan, mötte upp Josefina. Gick på shoppingrunda, eller ja, josefina shoppade jag var bara med som sällskap. Fast jag köpte ett par byxor och ett fint nagelack :) Nöjd!
På väg hem så köpte jag mig en tidning, SOLO, kom hem duschade och satte mig i soffan, kollade på landskampen i fotboll. Sen började jag läsa tidningen. Och som vanligt präglas omslaget med massa kärleks och utseende rubriker så som, "26 vågade sexlekar", "större bröst utan kirurgi" och den sista som gjorde att jag köpte tidningen "Bli en vinnare i kärlek- 6 relationsregler du bör ha koll på"

Så nu ska vi se tänkte jag.. Slog upp tidningen, kollade genast upp det som jag fastnade för.. Så nu ska ni få höra här tjejer.. 
"Okej, låt oss vara riktigt ärliga. Äntligen. Här kommer kärlekssanningarna som vi alla bör känna till. Sanningarna som besparar iss både drama och förnedring."

Kärlekssanning 1-  Om han inte har ringt på en vecka så är han inte intresserad
Kärlekssanning 2- Dina kompisar blir inte enbart glada för din skull
Kärlekssanning 3- Att han inte är intresserad är inte detsamma som att du är ointressant
Kärlekssanning 4- Tid är ingenting man har, tid tar man
Kärlekssanning 5- Att spela svår fungerar
Kärlekssanning 6- Han har ett bagage

Ja gott folk, bedöm själva!

Musik.... Mmm, underbart!
Just nu lyssnar jag på Bonnie Raitt- I can´t make you love me
Så fin låt.

Nu ska jag mysa vidare i soffan, andra helgen nyktert.. Sjuk? Haha.

Puss och godnatt mina kära.
Over and out/ dsdikf

Kommentarer
Postat av: KK

humm....man blir inte mätt på kärlek älskling, kärleken kommer, ge den tid å låt inte männen sätta sej i ditt huvud...

nu vet ja vad vi behöver en kväll med dagens på rosè vin å bara supa oss jävligt fulla...göra stan helt enkelt..japp så ska d va..män vad är det??

ok män är så vi slipper didon i sängen,thats it:)

2008-09-07 @ 00:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0