"Streets of Philadelphia"

- Bruce Springsteen

Ledig idag! Och vilken dag att vara ledig på! SOL, VARMT & HÄRLIGT! Dagen började med att gå upp, koka kaffe och göra iordning frukosten. Åt ägg, dansk kavring med philadelphia ost och rivna morötter på, lovely!
Gick ut på balkongen och satte mig, har suttit där fram tills nu, precis vad jag behöver. Sol! Finns det något vackrare och uppiggande som solen?! Man mår bra och blir glad! Jag har kommit på att jag älskar min lägenhet, den är så fin! Och utsikten mina damer och herrar. Den är underbar, utsikt över årsta viken.. Träd överallt! Man känner sig hemma!




Nu ska jag nog göra iordning mig för att dra mig in till staden och träffa min lilla Nathalie. Kanske shoppa höst skor?!
Ikväll blir det hemmakväll med mina sambos, eller nästan alla ialf.

Och imorgon kommer min älskade mLi, ska bli skönt att vara på samma plats igen. Haha! Wild girl! tsss...
Och senare på kvällen så blir det restaurang besök på Ciao Ciao med en flaska rödvin och underbart sällskap!
Vad mer kan man begära?

Seeee Ya!
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0