So what? Im still a rockstar!

Ah, fredag imorgon. Härligt härligt! Ledig även denna helgen, och nej jag klagar absolut inte :)
Igår var det After Work, med Helena och Nathalie. Pratade massa strunt och drack lite vin, blev lite snurrig. Hihi. Börjar känna mig som min mamma, hon brukar bli lite fnittrig efter ett glas vin eftersom hon inte dricker så ofta. Och i den perioden som jag har kommit in i nu så tål jag högst två glas innan jag känner mig lite smått berusad. Haha!
Högbers var trevligt i vanlig ordning!

Imorgon blir det hemmakväll med Madde, kanske ska köpa mig en flaska vin och dela på. Se på idol och så vidare.

Men på lördag gott folk så blir det nog en vild utgång med Nathalie och KK. Oj, känner redan bakfyllan smyga sig på! Kommer nog bli galet, kan ju inte bli annat när vi tre ska ut! Håll er inne . "Once you go black, you don´t go back "

Ja och så var det sluta röka grejjen ja.. Hm, det går .. hm..... hm.. ja... nja.. hm.. Inte så bra nej!

Nu ska jag lägga mig i mina nytvättade lakan. Mums.

Godnatt då sweeeeets
Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0