Snickerskakor & Te!

Tisdag redan idag, det går fort nu.
I söndags var det väldigt lugnt, låg hemma hela dagen med emelie i soffan. Tittade tv och grejjer, fick lagad frukost och lagad mat. Bra sambo jag har !

Igår så fick jag lite roliga nyheter faktiskt, nu börjar det gå vägen kanske. Haha! Kan inte skriva det ännu, men snart när det blir officielt så ska jag berätta för er!
När jag kom hem från jobbet igår så hade emelie bakat snickerskakor och fixat te, mys mys mys! Så där satt vi alla tre för ovanlighetens skull, runt köksbordet och hade det mysigt!

Idag så är jag ledig, känns ganska bra faktiskt. Tror jag ska ut och gå en sväng snart. Behöver komma igång och röra på mig lite, jag ska ju börja gymma nu i höst och vinter! Haha, får vi se hur det blir med det!

Jag ska även utmana mig själv att sluta röka, ni får gärna peppa mig med kommentarer ;) hihi.

Just det, igår såg jag ett säkert höst tecken, jag såg ett rött löv flyga ner från ett träd.. Nu är det höst mina vänner!

Ha en bra dag!
Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0