"Pengar Karin, pengar...."

Åhhhhhh min mLi är här!!!!

Igår kom hon in glidandes på mitt jobb, fjäskade med Helena så hon kom in och jobbade åt mig!
Åt lite lunch, kikade lite på stan och sedan begav vi oss hemmåt.
När vi kom hem så var Madde och Kk redan i full gång med att göra iordning sig.
Så vi fick snabba oss lite dao.

Fräscha, snygga och absolut faboulus så åkte vi till Odenplan och gled in på Ciao Ciao. Tingo kom direkt ifrån jobbet.
Började med en liten öl, beställde in god pizza och två flaskor rött vin! Lovely! Mysig kväll med massa prat..
Efter maten så blev det lite drinkar bla Frosen Daquiri . Kände oss som gamla tanter, blev lite fnissigt sådär. Haha!
Tack Girls!

Idag så har jag och mli fikad med lilla Jossan. Gått på stan lite och köpte faktiskt ett par skor :)

Nu sitter jag med färg i håret, duscha och fixa iordning oss! Öppna upp vin flaskan, dricka lite Liquer 43 och lyssna på skön musik!!! Utgång med stort U!!!

Imorgon har vi hyrat en liten bil och ska bege oss till Ikea! Hihi! Kommer nog må dåligt, men jag fick ett Dagen efter paket av min mLi :) Haha, solglasögon, samarin, huvudvärkstabletter, och lappar som det står" Förlåt för att jag betedde mig illa igår, men jag får gottgöra dig, jag lovar älskling" Haha!!!

Ha en bra kväll allihopa, det ska jag ha!

Over and Out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0