"Hur kan vi begära att någon annan skall kunna bevara vår hemlighet när vi inte själva kunde det."

Francois de la Rochefoucauld

Tack för att denna veckan är äntligen slut! Tack! Ja iofs så jobbar jag på söndag, men att få vara ledig imorgon är guld. Behöver det känner jag.

Igår så tog jag och Nathalie ett glas vin på snaps, mycket att prata om. Haha, när vi två kommer i hop va.. Tsss ! Shiit! Haha, nu i efterhand så dör jag av skratt.

Några andra som är sköna är mina vänner där hemma i lilla Tidaholm. Jag har saknat dom denna veckan, alltså va kul vi hade det sist jag var hemma.. Helt underbart! Så klockrena vänner! Ibland kan man sakna livet i tidaholm, eller inte själva livet men ja ni förstår säkert.. Bara liksom vara, åka och smygröka i skogen och så. Mysigt! Ni betyder mycket ska ni veta!

Madde har åkt hem till skövde över helgen, Emelie jobbar imorgon, då är jag ledig, jag jobbar på söndag och då är lilla Emelie ledig. Som vanligt ingen tid tillsammans!

Phuu.. Nu ska jag duscha lite sen blir det nog sängen tror jag. Är fruktansvärt trött.


PH: Håll inte på för mycket nu när det är helg ;) haha

Jossan! Äntligen!!!!!!!!!!!!!!! Så glad för din skull!

Nathalie: Du vet vad vi har sagt. Inte en gång till !


Sov så gott allihop!


Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0