"Från fall till fall.."

Bhuuuuu, kunde inte sova i natt. Kollade på klockan vid två sista gången. Och upp klockan fyra, det var icke roligt mina vänner. Jag förstår fortfarande inte varför detta är lagligt att gå upp så tidigt. Och så jag som är världens morgontröttaste person ungefär, fick ställa en väckarklocka och två alarm på mobilen för att komma upp.
Men jag klarade den här dagen smärtfritt också. Hihi

När jag kom hem så satte jag igång att städa med en gång, kliniskt rent nu skulle jag vilja säga, skurat med klorin och grejjer. Tvättat och donat hela dagen, duktig man kan vara ibland. Men nu är jag sjukt trött! 

Bruce Springsteen:
"I get up in the evening
And I ain't got nothing to say
I come home in the morning
I go to bed feeling the same way
I ain't nothing but tired
Man I´m just tired and bored with myself
Hey there baby I could use just a little help"


Just det jag hade ett "Halleluja" moment idag :) Tsss..... thank you!


Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0