Det är ingen vanlig dag...

Nej för det är Emelies födelsedag :) Grattis kk på 22 års dagen! Puss!

Ahhhh, vilken dag igår. Hur mysig som helst. Jossan och hedvig kom hem tll mig och emelie på fika.. Drack kaffe, åt wienerbröd och massa kakor. Tantvarning? Nja vuxenpoäng, skulle jag vilja kalla det!

Sen åkte jag och jossan in till stan för att kika lite på kläder, hittade ingenting.. Hm tråkigt!
Vidare till medborgarplatsen för att käka på Ming Garden, mums! När jag och jossan satt och åt som bäst, så kom vi på att vi har känt varandra i ett år nu. Ett bra år konstaterade vi iallafall :)

Mötte upp Nathalie och Yousefina vid högbergs, blev ett par öl. Sen fick vi sällskap av Jossans nya kille, bra kap jossan.. Han slängde sig runt halsen på henne, vi andra tre satt med stora munnar och fick fram ett suckande.. Åhhhhh! Haha detta är du värd jossan!

Nu sitter jag här i soffan, kollar lite på mtv och räknar ner dagarna till cypern. Resa med hela släkten, ska bli mysigt!!

Här är hotellet vi ska bo på ! Avundsjuk ? ;)

                                      

                                      



Nä, ut på en promenad kanske! Seee ya!

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0