Sthlm-Tidaholm-Göteborg-Cypern

Ja så ser helgen ut.
Imorgon åker jag hem till mitt lilla Tidaholm, längesen nu. Skönt att träffa familjen och vännerna igen.
Given utgång på lördag :)
Och på söndag, eller ja måndag morgon så åker jag med hela tjocka släkten till Cypern.
Skönt med värme, SOOOOOL och mysigt sällskap!

Idag är det fredag, känns inte så.. Känns som en torsdag. Men som sagt det är fredag, jag är ledig och gick upp klockan sju för att gå ner och kolla om det fanns en tvättid. Och ja det fanns det, klockan tio. Så jag gick upp satte på kaffe och datorn. Kollade expressen och gjorde ett intelligens test på mensa. Haha! Ja, det där testet stämmer nog inte så bra iallfall. Sen kollade aftonbladet, min dagliga rutin för att se vad som händer i världen.
Och vad läser jag när jag precis ska dricka mitt kaffe jo..

"Kaffe kan ge mindre bröst

Kvinnor som dricker mycket kaffe kan få mindre bröst på kuppen, om de har en viss gen i en viss variant.

Å andra sidan minskar också risken för bröstcancer.

Man får ta det onda med det goda, enligt en ny svensk studie"

Jahaja tänkte jag och kollade ner på min lilla "hylla". Inget mer kaffe här inte ! Haha.
Jorå det är mycket som är farligt här i världen, jag måste ha kaffe helt enkelt. Kosta vad det kosta vill !

Nu sitter jag här och googlar på Cypern, ska se om det finns några sevärdigheter där. Vilket det också gör. Har man blivit gammal om man vill se saker när man åker utomlands? Nee....
Funderar även på att ta Dykcertifikat där nere, bra vatten att dyka i där. Får se vad det kostar!

Och idag så är det premiär för min utmärkelse av... damdam dam dam
Mitt fredags-Ögongodis.

Och vi börjar premiären av ingen mindre än:



Ami James
Motivering:
Finns det någon manligare man än han? Han är ideal mannen tror jag.
                      Rakad, tatueringar & lite bad boy eller ja ganska mycket bad boy image!
                      Me Like!

Nu ska jag in till stan och fixa det sista inför resan :)

Take Care!
Over and out/dsdikf


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder dsdikf? nyfiken...

2008-10-18 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0