Min smak är enkel, jag nöjer mig med det bästa!

Hahahaha
Dejting cirkusen!
Vilken bergochdalbana det är!
Ena dagen glad, nästa fundersam, sen lite besviken, lite ledsen till och med. Och sen glad igen! Sen tänkter man "vad håller jag på med?" "Det är inte värt det" 
Är det bara jag som känner så eller är det alla kvinnor?
Män verkar ju inte tänka någonting verkar det som.Okej det finns nog män som tänker så också men vart?!
Jag är absolut inte någon bitter singeltjej utan bara trött på att inte få klara besked. Vill du inte träffas, säg det istället för att bara skjuta upp saker och ting. Jag tar det! That´s fine, men att sväva i ovisshet hela tiden gör mig galen!
Jag kanske bara inte klarar av dejting världen helt enkelt! Eftersom jag själv är en ganska svår person som har svårt att visa känslor så ska jag nog hålla mig borta från detta :)

Hade en diskussion  med Rebecca på jobbet idag. Det började med att jag sa att jag drar mig till lite äldre män, eller ja dom som är i 30 års åldern. Just därför att dom är trygga i sig själva, har en stadig grund att stå på och att dom är trevliga på ett annat sätt. Men då kom Rebeccas kommentar: "Man förväntar sig mer av äldre män, att dom ska vara mogna och trygga.. Men i själva verket är det nog tvärtom! Dom förväntar sig absolut ingenting av unga kvinnor! Dom förväntar sig helt tvärtom av vad vi gör, alltså dom förväntar sig ingenting. Dom tar inte oss på allvar! Så det är nästan dom som är dom omognaste." Där kom den klockrena kommentaren, tack Rebecca. Att det tog så lång tid att inse detta. Haha



Så nu kanske man ska satsa på pojkar/män under 25 :) haha

Ne man ska nog inte tänka för mycket!

Ny vecka imorgon med nya möjligheter! Man tackar!

Over and out/ Dsdikf
Madde: "Haaa jag va nära på att krocka med Linda Rosing ifredags! Haaa!" Med grov västgöta!! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0