Kaffe Bailys!

Åh, idag har det varit en riktigt jobbig dag. Skulle varit ledig idag MEN.. Tydligen när jag låg och sov igår så hade danny ringt och jag lovade att jag skulle jobba idag, 11-19 FUCK tänkte jag för mig själv. Jag som trodde att jag skulle slippa kanelbullens dag! (ja det är imorgon, men idag hade alla företag massa beställda kanelbullar) Så det var full fart hela dagen! Blä! Så nu sitter man här, har precis duschat, fått hemlagad skaldjursoppa av Emelie och dricker kaffe bailys, dom ska ut ikväll. Men jag ska bara vara hemma, titta på tv och dricka lite vin :) Skönt!

Imorgon fick jag vara ledig, skönt. Ska sova ut riktigt länge..!

Ha en bra fredags kväll mina vänner. Love!


Over and out/Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0