Hangover!

Oj vilken fredag det blev igår!
Vaknade vid tio gjorde lite frukost. Duschade och begav mig in mot stan.

Där mötte jag Jenny, Angelica och Magdalena. Dom var på besök hos Magdalena, vi tog en fika, tjatade lite skit och gick lite i affärer.

Senare så mötte jag upp en gammal kill kompis som var i Stockholm på jobb!

Åkte till Akkuratt och tog en öl! Trevligt!


På kvällen så var Emmy, Maria & Jossan här och vi drack vin och sjöng singstar för fulla muggar! :)


Idag så har jag varit och ätit lunch med Helena, gått lite i affärer. Nör jag kom hem så städade jag, usch va tråkigt det är!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig till Josefina. Sen blir det personalfest!

Och jag säger till mig själv, GÖR INTE BORT DIG NU!

Okej mina planer för kvällen:
1. Ring eller smsa inte någon olämplig
2. Drick med måtta
3. Börja inte prata om sex med min chef
4. Dansa inte så som jag gjorde när jag jobbade på manpower

Phuuuuuuuuu
Ne nu måste jag sätta igång!

Puss allihopa!
Over and out/ Dsdikf


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2008-10-13 @ 21:15:23
Postat av: dsdikf

Jag jobbar på Café här i stockholm.

2008-10-14 @ 17:37:35
URL: http://dsdikf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0