Guess who´s back ?!

Hej allihopa! Have you all missed me? haha
Nyss hemkommen ifrån cypern, har varit helt underbart att få ligga i 32 graders värme, sol och omringad av hela sin underbara familj!
Oj, vart ska jag börja. Kom till lilla Tidaholm förra lördagen, fikade på julius med mLi, Jenny och Bridge. Sen hem till familjen för att mysa lite. Slutade med att jag och Linnea somnade på soffan, hon sovandes på mitt bröst. Kärlek!
På kvällen bar det av på fest hos Isse och Patrick, dom hade fått det så fint så. Mysigt litet hus precis på gränsen till tidaholm. Brygget och rockkväll :) Yeah!

Söndagen tillbringades hos Bridge, kolla film och tv hela dagen. Softisch! hehe.
Klockan två skulle vi åka till Landvetter, så jag höll mig vaken tills dess, somnade dock efter 2 mil ungefär. Men vad gör det när man har ungefär 16 mil kvar på resan. Klockan 05.00 var vi på landvetter. Åt lite frukost och min morbror började morgonen med att öppna upp en öl... Som blev två, som blev en whiskey, som blev en mintu, som blev en öl till... Haha.
Checkade in oss. Mamma var väldigt nervös, hon är jätte flygrädd. Hon var VIT i ansiktet. Satte oss i planet för att lyfta, vi skulle lyfta klockan 07.10. Som sagt satte oss i planet, helt plötsligt ropade dom ut att "Hej och välkomna ombord på denna flighten som ska ta er ner till cypern och larnaca (Med jätte käck röst). Alla log och tänkte ja äntligen på väg till värmen.. Men icke, "Vi har ett litet problem med lastluckan så vi kommer bli lite försenade" Åh, min mamma var likblek vid detta laget.. Efter en halvtimme så ropar dom ut igen "Ja mina damer och herrar, det har uppstått lite problem som sagt, arbetarna nere på marken råkade köra in i lasluckan som är helt trasig nu. Vi kommer att köra in er till terminalen igen, och hoppas att vi ska kunna återgärda detta så fort som möjligt" WHAT??? Tre, tre, tre timmar fick vi vänta på det risiga planet.. Haha, min morbror passade på att dricka lite till haha. När vi väll kom in i planet och hade lyft, fick han tillbringa tiden på toaletten och resten i stolen.. Däckad. Haha.

Men för övrigt har resan varit helt underbar. Vi var på en spa och relax resort, all inclusive. Så min vecka har jag tillbringad i solstolen, njutit och druckit massa gott. Helt underbart, plus att jag fick bli lite brun och fräsch!

                                          


Ja ni ser. Lovely!

Back to the reality!
Började jobba i onsdags, alla hade saknat mig off course ;) haha
Och idag fick jag bekänna färg, gick upp vid fyra, åkte och öppnade på jobbet. Hade cirka 40 tårtor att packa. Plus allt bröd och alla bullar förstås!

Mina tankar går till er! Orättvist.

Nu ska jag sova för att åter gå upp i morgon klockan fyra!
Men vet ni vad, imorgon återkommer jag med en liten inblick i mitt liv. Som S.S.S- Snygg Sexig Singel
Vad? Haha

Over and out/ Dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0