Godmorgon!!

Idag trodde jag att jag skulle få en såndär härlig sovmorgon! Men som vanligt när man är ledig så vaknar man alldeles för tidigt, ja nu var det iofs inte frivilligt, utan det var min kära mor som ringde och väckte mig 08.15 så det var inte så tidigt! När vi hade pratat i tio minuter så var jag jätte pigg, så jag gick upp tog på mig en stor t-shirt och diskade lite.
Sen började jag laga frukost. Det blev scramble eggs, två knäckebröd med ost, vanilj youghurt med linfrön, cornflakes och honung! Sen blev det kaffe, apelsinjuice och ett glas oboy! Tände lite ljus och slog på nyhetsmorgon!
Mysigt värre, kan ju inte bli bättre!

Undra vad man ska göra av denna underbar dag då? Jag får nog åka in till city en sväng och kika lite på kläder!



Min frukost




Återkommer senare. . . . .

Ha en bra dag så länge!

Ja Jag fortsätter med mat temat idag =)
Dagen gick väldigt fort, va bara hemma och tog det lugnt. Hälsade på Emelie när hon kom hem från bortamatch och direkt till jobbet efter en dusch. Haha!
Sen har jag varit och handlat lite mat.. Och nu sitter jag här i soffan och har kollat på premiären av "stjärnor på is" Tacka gudarna för att inte jag är en stjärna.. Jag kan verkligen INTE åka skridskor! Haha..

Här har ni min mat !

  

Mysigt värre.. Kalla mig Gärna för LIVSNJUTARE!!

Nu ska jag sova och upp och jobba halv sju imorgon! Sov sött!
Ta hand om varandra och det ni har :)

Over and out /dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0