Böcker!

Hur skulle man klara sig utan böcker? Tänk om det inte fanns böcker, då skulle vi inte veta något om historian i världen, han/hon som kom på att dom skulle skriva ner vad som händer för att berätta för sina efterkomna måste varit väldigt smart! Vem kom på att skriva? Väldigt fascinerande iallfall..

Jag läser ganska mycket böcker och drömmer till och med om att bli författare en vacker dag..
Just nu läser jag "Bekantas, bekantas"- av Mats Strandberg mycket läsvärd. Romaner är det bästa som finns!

Ledig...
Idag, skönt att få vara det efter 10 dagar i streck.
Helgen kommer nog bli ganska rolig, idag blir det lite idol och imorgon blir det galen personalfest!
Söndag antar jag att den kommer vara LUGN!

Sen nästa vecka så jobbar jag mån, tis, ons, tors, fredag och sen på lördag åker jag hem till familjen i tidaholm!
Sen på söndag så drar vi utomlands allihopa, ska bli så skönt att få lite sol och dricka lite öl på stranden!

Nu ska jag ta fram min sylåda och fixa mitt linne som har gått sönder, haha!
Sen blir det in till stan och införskaffa sig lite partykläder! Vem vet vi kanske ses?
Yeah, you heard me, the party queen is back!

Over and out/dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0