Snart jul..

Vad är det med alla och jul? Det enda är att man stressar sig igenom hela julafton med att åka till all släkt ungefär, julklapparna är borta på fem minuter och maten står mig ända upp i halsen redan efter första gången man äter den!

Oj vad positiv jag är, men gillar man inte jul så är det så!
Tycker istället att det kan vara sommar året runt, tänk er själva ingen stress, ligga på stranden vara brun och se alla barn som leker i vattnet. Det kallar jag lycka istället!

Mycket har hänt på sistonde därför jag inte har varit så aktiv att skriva i min lilla blogg, men jag ser att jag ändå har några trogna läsare ändå :) Det är ju kul!

Förra helgen så var jag, PH och Yousefina på Dj tiesto på berns. Det var grymt! Riktigt bra! Slutade som vanligt med att jag och PH åkte hem till henne och efterfestade!
Ph is the shit! :) haha

I helgen är jag ledig, skönt skönt skönt! Maddes pojkvän Loke är här och hälsar på, man ser att dom är nykära fortfarande efter åtta år eller vad det är. Mysigt! Sånt där ska jag också ha någon gång!
Ikväll blir det nog ett restaurang besök med min lilla Emelie, dricka lite vin och prata bara vi två. Det var längesen! Hon är underbar min lilla Emelie!

Nu ska jag in till stan och hitta en mössa!

Ha en bra dag allihopa! Mys mys mys!

Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0