Äventyr med PH!

Igår så var jag hos Ph en liten sväng.. Drack lite mouserrande vin och bacardi melon! Skulle bara vara hemma men icke sa nicke. Vi satt på balkongen med tända ljus, filtar, rökte och spelade gitarr. "Knocking on heavens door" haha. Skönt! Jag är mästare på att spela gitarr måste jag säga :) Eller vad säger du PH?
Stog och löljade oss framför spegeln, och klockan halv tre PH med det brilljanta förslaget att vi skulle dra in till stan..
Okej sa jag (dum som jag är) Åkte först till magenta, sen en konstig engelsk tripp i gamla stan för att sedan hamna på hahahahahaha Patricia. Men kul hade vi :D
Åkte på efterfest, och klockan tjugo i nio så åkte vi taxi till jobbet för att jobba.. Gick sådär kan jag säga..


Tack PH för en lovely evning ;)

Tänker och ber för er!


Over and out / dsdikf

Kommentarer
Postat av: PH

haha underbar kväll!

råkade somna men jag kanske kan komma förbi snart? ska bara slita mig från mamma och pappa först :D

2008-11-09 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0