6 månader kvar..

till sommaren, sa KK när vi satt på balkongen nyss! Tack sa jag för det upplysningen. Uppiggande verkligen!

Helgen var helt okej.
I fredags så kom lilla Jocke bank hit och vi satt i soffan, käkade pizza och pratade gamla tider :) Trevligt!

I lördags så gick jag upp vid nio, sa hej då till våra besökare som hade varit här. Sen duschade jag, började göra i ordning mig för kvällen. Jag bjöd hit Nathalie och Helena och sen blev det en otroligt lyckad utgång :)
Ja iofs så blev Helena utslängd för hon var för full, men kul hade vi ialf !

Söndagen spenderades med Ph. Låg och kollade på frågesport program, så JA vi är allmänbildade nu. Vi var det förut också men nu är vi typ jätte smarta. Yeah!

En mystisk doft har hemsökt oss i våran lägenhet i minst en vecka. Och jag har letat överallt, i kylskåpet, skafferiet, under sängarna, i alla väskor.. Men utan resultat. Så när jag och PH skulle laga mat i söndags så upptäckte jag den ofattbara äckliga doften.. "Ska vi ha lax till?" frågade jag PH. "mmmmm" svarade hon. Och jag öppnar frysen och möttes av en så äcklig doft så jag nästan svimmade! FRYSEN HAR BLIVIT AVSLAGEN PÅ NÅGOT MYSTISKT SÄTT. Och eftersom varken jag eller KK lagar så mycket mat här hemma så har vi inte upptäckt det. UUUUUUU!!!
Tänk er vad äckligt, köttfärs, lax, kotletter och KRÄFTOR. Det var kräftspa i hela frysen! Mysigt var det att städa ur den! Usch!

Igår så var min kära Jossan här. Vi lagade potatisgratäng, kött och drack rött vin. Hade mycket att prata om efter att inte har setts på över tre veckor. Varför ska allt hända oss? Haha. Men vi är gjorda av samma skrot!
Jag ska lära Jossan att bli en bitch, hahahahahaha!

Nu ska jag in och jobba några timmar.

Drömmen jag drömde i natt vill jag aldrig drömma igen. Gammelmormor <3

Isse jag tänker på er hela tiden! Älskar dig!

Over and out/dsdikf



Eftersom jag glömde förra veckans ögongodis så här kommer den :)



Wenworth Miller: Vem vill inte ligga och mysa med honom en tråkig höstkväll?!
                                 Jag ställer upp, mer än gärna! hihi


Kommentarer
Postat av: Lilla Jocke Bank

Tack för en trevlig fredag!

2008-11-07 @ 20:25:00
Postat av: PH

jag ställer också upp

2008-11-09 @ 21:30:19
Postat av: Anonym

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-09 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0