Sol, varmt, härligt

Okej då är den här, äntligen!

Den vi alla har väntat på, solen och sommaren! Thank you very much i preciate it.
Undrar vilka hyss som händer denna sommaren?! Jag tror det kommer bli den bästa sommaren hittills, jag bor ju i Stockholm. Man tackar.

Emelie är för skön iallafall, hon berättade om sitt liv som hemma fru. Jag låg brevid och dog av skratt, men hon var hur allvarlig som helst. Vita klänningar, vovve, villa, volvo och allt var det va. Till slut efter fem minuters tysnad...
Emelie: " det är ju fan, det blir ju aldrig som man har tänkt sig"
Så sant så sant min sköna! Undrar om man kommer få ett sånt liv till slut, känns väldigt långt borta iallfall...

Nästa vecka kommer min mLi på besök, kan det bli bättre? Haha, jag och mLi i sthlm, håll er inne!

Just när jag sitter och skriver har jag på MTV. Då dyker han upp, PETTER- Goda dagars magi.
Riktigt snygg video, oj vilken man!

Reinebo grattis, nu är hon flygvärdinna. Riktigt häftigt, men jag borde ju få lite förmåner eller?

Ph och jag ska tatuera oss, Larsa ska det stå! Haha!!

Nej nu ska jag ut och njuta av min sköna ledighet! Bakfyllan ska väck.

Over and out // dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0