"Vi bor på landet...."

Då har man varit i lilla tidaholm i två dagar.. Vad ska man säga, tidaholm är tidaholm! Vad gjorde man här egentligen? Vad gjorde man när man hade tråkigt? Vad gjorde man för att ha kul? Åkte runt i bilen och kollade på folk som var ute och gick.. Va? Haha. Men det är mysigt att bara få vara lite.. Mysa med familjen och träffa vännerna.

Igår så var Jag, Mamma, Benji & Linnéa hos mormor och morfar i bjurbäck. Grillade korv och fikade, pratade om våran resa till cypern osv. Soligt, varmt och härligt :)

Om jag skulle få frågan om vad som gör mig lycklig så skulle jag svara:
Att få vakna upp hos mormor och morfar. Ta på sig ett linne och tofflor, gå ut på altanen till ett uppdukat bord med allt som hör till en frukost. Färskpressad juice, ägg, smarriga mackor, fil & musli och Kaffe!
Känna solen i ögonen, blunda och njuta av tystnaden. För det är verkligen tyst, det enda som hörs är fåglarna som kvittrar och ljudet av Tidan som rinner precis vid deras hus. Ta cykeln ner till stråken och ta sig ett morgon dopp. Det är verkligen UNDERBART!
 


                                              



                                             


                                            

Mmm, så fint....!

Ne nu ska jag och bridge åka till Göteborg en sväng, mitt älskade gbg !

Mariah Carey- "Bye Bye"

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör man mer i en storstad då???

2008-06-27 @ 00:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0