Vart är vi på väg?

... På semester älskling.
jaha, och vem väntar vi på?
dig....

Vilken film, vilka skådespelare vilken klassiker den är.. Sunes sommar!

Midsommar, vad händer? Har aldrig haft en oplanerad midsommar. Ska man orka sig iväg till kusten? Eller ska man stanna i folktomma sthlm? Det är ju frågan.

04- Kungshamn/Smögen- oslagbar. tävling. skarpa kurvor. skumpa. lyx. gratis. 
05
- Halmstad- La tortura. Mårtenssons. Tylösand. "all the ni**as in the house!"
06- Magaluf- "what happens in magaluf stays in magaluf.."
07- Visby- Färja. Vilse. vild jakt i natten efter en viss dam. dans runt midsommarstång. gutekällaren. cykla. sol.

Jag är verkligen rastlös. Har semester v 26 och har lyckats boka in det när alla andra jobbar. What to do? Någon som vill hänga med utomlands? Säg till !

Nu till dagens viktigaste.
Vilken fotboll det har bjudits på ikväll. Buffons straffräddning som gjorde att italien får fortsätta i turneringen, och som han räddade dom!
Hollands 4-1vinst mot frankrike. Vilken MATCH!! Vilka MÅL!Det kallar jag fotboll, hur långt kommer dom gå holländarna tro? Frankrike är inte som det har varit. Fast så är det väll med generations byte, det kommer det kommer.

Imorgon blir det till att hejja fram det svenska laget. Match mot spanien avspark om 17 tim 3 minuter och 54 sekunder.
Öl och fotboll för hela slanten, kan inte bli bättre.

Jag tackar för mig och så lämnar vi över till John Blund.

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0