Vad har kött med det här att göra?

Vilken helg!!

I fredags kom min mLi hit, och som jag trodde så blev det succé. Fredagen tillbringade vi vid norr mälarstrand med lite rosé. Åkte hem till mitt, fixade i ordning oss. Drog till Kungsträdgården och åt god mat.
Lyssnade på skön musik, sen drog vi vidare till Trädgården! Var riktigt roligt, blev lite för mycket bara :)

Lördagen:
Åkte och jobbade i sex timmar, var bakfull. Men det var ingen idé att tänka på det. mLi skickade och skrev att jag skulle köpa med mig jordgubbar och lite slööö dryck för absoluten väntade. Och som den väntade.
Jag, kk, mLi och Nathalie hade en väldigt dimmig förfest, sen drog vi vidare in mot stan. HAHA!
Sammanfattning: N ramlade med en kundvagn. kk blev fööör full. mLi (ingen kommentar) poliser. brandmän. staty. ramlade hem igenom stockholms natten. Sent!!!

Söndag.
Väckte mLi efter fyra timmars sömn, packade och åkte in till stationen för att säga adjö till min skönhet. TACK mLi för den bästa helgen på länge! Du fick mig att må ssåååååå bra :)

Senare på kvällen var det dags att åka på 20 års kalas hos min underbara Yousefina! Blev en riktig lyckad tillställning. Blev dock inte så mycket sovande den dagen heller. 9 timmars sömn på 3 dagar. Okej? Nej!
Men som sagt man lever bara en gång.

Nu har jag precis kommit hem till sthlm, åkte hem till tidaholm i måndags kväll och kom hem idag igen. Kände bara att jag var tvungen att vila upp mig lite. Bli ompysslad av mamma. Mysigt!

Efter några timmars försening med sj så kom jag äntligen till sthlm, och oturen var inte över där inte. Fick vänta på tunnelbanan i en halvtimme för att det var en olycka som hade inträffat. Min turdag..! Yes!

Ne nu blir det raka vägen till sängen. Kommer somna som en stock.

Grattis sverige till vinsten! Ljungberg ooooo...

Over and out! / Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0