HmK

Dagen började katastrofalt. Va på riktigt dåligt humör, varför vet jag inte. HMK

Men efter ett visst möte så ljusnade dagen. Det är ganska kul att jobba 7.30-17.30 passen, aa det känns bra.

Efter jobbet så gick jag till systemet för att inhandla lite gott till min och mLi´s firande imorgon. Ska fira att vi äntligen får träffas igen. Möta upp henne vid t-centralen för att sedan åka till mitt jobb och titta. Haha kul grejj egentligen. Sen blir det till att sitta vid Norr mälarstrand och sola, spana och dricka rosé. Härligt!

Ikväll så har jag städat och nu sitter jag och kollar på Fullpackat med Robert Gustafsson.  (med mjölby dialekt) "Var köper man mjölken i saudiarabien? Jo i milkshejken (milkshaken)" .Vilken komiker han är. Han kommer från mina hemtrakter också, Sköövde! Emelie och Andreas ligger och myser i soffan. Nu när jag tittar på dom så är dom så söta ihop så.
Emelie, ska du svika mig nu? ;)

Ne, sova. Upp imorgon klockan sju, springa lite sen kolla tvättid och sen åka in för att möta upp min kära mLi !
"When the sun shine, we shine togheter"

I dag tog lilla Danny studenten, grattis lilla vän!

Listan:

11. Ägare till en Ford mustang -69 röööd
12. Åka till New- York och få en guidad tur med sex and the city bussen
13. Besöka i is-hotellet i Jokkasjärvi
14. Träffa Fredrik Ljungberg
15. Börja spela innebandy igen

Värda saker jag ska göra.

Over and out / Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0