Sex and the city

Såg precis det sista av snittet av sex and the city. Det är så bra! Och ja det kom tårar även denna gången.

Hade dejt på akkurat idag med tingo. Mysigt, åt mat och drack öl och såg sverige matchen.
Sorry sverige ni var det dåliga laget idag, men du ljungberg. Ring det är bara att ringa! Jag finns här för dig. Vi kan ta semester en vecka i halmstad bara du och jag. Jag är på! :) hehe

Jaha, midsommar då.. Min mli kommer hit, hon har verkligen fått nyss om det här med sthlm. Och ja jag förstår henne. Jag ska inte flytta än, så lätt ger jag inte upp!

Hoppas jag får mitt sim kort imorgon.

Nu ska jag läsa en stund sen sova och upp för min sista arbetsdag på en vecka, haha.

Over and out / dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0