Midsommar i sthlm.

I går så började min semester. Inga planer hittills men det kommer i swear. Ska nog bli en tripp till västkusten, för det finns inget finare än västkusten. Härligt! Halmstad med tylösand och dom fina stränderna på mellbystrand. En promenad till båstad för att avnjuta lite god dricka i hamnen. Självklart ska det vara makrill till :)

Såå....
Idag är det midsommarafton, och för första gången så har jag absolut ingenting planerat. Har aldrig hänt förut, fast det kan ju vara bra. Det brukar alltid bli som roligast när man inte har planerat något. KK har åkt iväg till skärgården på par fest med Andreas. Mysigt mysigt. Så då blev det jag och tingo kvar i våran lya. Vaknade på soffan klockan elva, gick upp och satte på kaffe. Satte mig på balkongen och drömde mig bort lite. Tingo tyckte vi skulle ta en promenad, så kära gott folk jag har Invigt mina nya joggingskor idag ! På tiden tycker jag. Men jag har faktiskt varit förkyld! ( Skyll på det) Vi gick ner till årsta viken, över till hornstull, vidare mot fridhemsplan, gick ner till Norr mälarstrand och badade fötterna vid strandkanten. Satt och filosoferade lite, och fick ordning på alla statsdelar, så nu kan jag nog bli guide här i Stockholm. Haha.
Gick vidare mot mc donken och tog en burgare, handlade potatis och sill på dagslivs och drog oss hemmåt. Nu har jag precis duschat och ska snart åka till t-centralen för att möta upp min mLi. Ganska komiskt egentligen, jag har blivit av med min mobil, vilket innebär att jag har tappat kontakten med omvärlden ungefär. Och mLi´s mobil har gått sönder. Hm, undrar vad han där uppe menar med allt detta som har hänt senaste veckan, för ja den har verkligen varit helt uppochner!!

Undrar hur denna dagen ska sluta?! Bra?  Absofuckinglutely!


Ha en underbar midsommar, och glöm inte plocka sju sorters blommor, lägga under kudden, hoppa över gärdsgårdar & snappsen såklart!


Over and Out/ Dsdikf
                                                     


Kommentarer
Postat av: DAADAA

vi lade inga blommor under kudden?? skärpning till next year..

2008-06-23 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0