Jordgubbar & Skattepengar!

I dag kom dom in på kontot! Man tackar :) Spara, spara, spara, spara!! (yeah right, lycka till Pernilla)

Yeeesss! Idag så släpptes biljetterna till premiären av SEX AND THE CITY! Premiären är den 21 juni, midsommardagen. Vilket dumt datum. Får nog bli att gå på måndagen i stället. Men man vill ju vara där på självaste premiären, ha premiärblåsan på och premiär nerver. Får se hur det blir med den saken! Det ska nog kunna gå att ordna. <3

Semester snart.. 19/6-30/6 första omgången sen blir det mera sssccchhhttteeeekkkk lite senare. HAHA!

Saknar faktiskt min gammelmormor, jag får ångest bara jag tänker på det. Har inte träffat henne sen.. Hm, jag kommer inte ens ihåg. Vilken dålig människa man är egentligen. Måste snart åka hem och träffa henne. Tänker på henne jämt, men det blir aldrig av att man ringer. Hur kul kan det vara att vara 90 år och sitta på ett ålderdomshem? Bara titta ut genom ett fönster, höra klockan ticka igenom dagarna. Har man tur så kommer någon och hälsar på en gång i veckan. Ligga och tänka på döden, och alla minnen och dom man saknar. Ångra dom saker man har gjort, och det man aldrig gjorde. Vilka val man har gjort. Undra hur ofta hon tänker på min gammelmorfar, fatta hur mycket man saknar den man har levt ihop med, älskat, sett åldras och som man har blivit älskad av i hela livet. Tänk va fint kärlek kan vara, "älska till döden skiljer oss åt". 

På tal om kärlek. I dag den 3/6-o8 Så har Sanna & Daniel förlovat sig. På tiden efter 6 år tillsammans.
Grattis gumman! Hoppas jag får gå på bröllop snart! ( Långt där inne så är även den hårdaste singeln lite romantisk) hihi.



Kollar på armageddon nu, väldigt bra film! Brukar inte gilla dessa typer av filmer, dom är helt enkelt för verkliga. Sånt man tränger bort när man gör sina dagliga rutiner. Undrar vad man skulle göra om man fick beskedet att imorgon kommer jorden att gå under.

Så idag ska jag införa en liten lista. 5 nya spännande saker varje dag. Det får ni inte missa.
Kom gärna med föslag, ni vet hur det är. Man sitter och tänker och tänker, kommer inte på något. So give me some help please!
En klassiker "100 saker jag ska göra innan jag dör"

1. Dom tre V.V.V = Villa, volvo & vovve
2. Ha barn
3. Gifta mig (endast 1 gång)
4. Ha skrivit en bok
5.Svänga mina höfter i Kuba







Här har ni bilden på mig och Emelie på akuten! Klockan 04:30 Guuuu--uuu---dddd?



image7




Over and out/ Dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0