Jag säger som mLi...

.. det är bara att göra som klockan. Gå vidare!

Shit happens helt enkelt. Man lär sig av sina misstag. Helt klart.

Tingo har till 99% bestämt sig för Göteborg! Jaha, vi hade ett snack på balkongen förut, hon bara nu har jag bestämt mig. Jag ska till Göteborg, ska du med?! Hm, Ja jag kanske ska hänga på alltså. Stockholm är inte så roligt som man tror. Fast det kvittar nog vart man än kommer tror jag. Så nu ska jag och tingo komma på för/nack delar med dessa städer.

Göteborg!
Fördelar:                                                                                                     Nackdelar:
* Dialekten!                                                                                                * Man kanske inte är lika anonym
* Liseberg                                                                                                  * Det är inte Sthlm
* Attityden                                                                                                   * Att mina kompisar inte är där
* Stort men ändå litet                                                                               * Vagnarna är obekväma
* Nära till västkusten                                                                              
* Skönare grabbar
*  Slippa tunnelbanan
* Nära våra kära grannländer
* 1 timme hem till tidaholm
* Bättre uteliv
* Inga brats. Haha
* Billigare
                           

Stockholm!

Fördelar:                                                                                                                    Nackdelar:
* Man är anonym                                                                                                     * Klassindelningen          
* Söder!                                                                                                                     * Dyrt
* Mitt jobb                                                                                                                  * För mycket brats
* Mina vänner som jag har skaffat för livet                                                         * Otrevliga
* Vackert!                                                                                                                 
* Stort utbud av allt                                                                                                 * Att man inte kan festa var som helst
* Man kan välja vilken klassindelning man vill tillhöra ---> Se nackdelar    
* Skärgården                                                                                                             * Ytliga!!
* Gamla stan
* Djurgården                                                                                                              * Folk är märkvärdiga
* Bo nära kungen, haha
* Bra fotbollslag

Nej jag orkar inte tänka mer.

Godnatt..
Over and out/ Dsdikf

Förresten, vad hände med Big Brother? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0