DAMN!

Jag som skulle haft en nykter helg. Och jag klarade det bra fredag och lördag. Men sen igår så blev det fest. Öl på 54, öl på kvarnen och sen the lab. Och då hände det som inte får hända, Jag TAPPAR MIN MOBILTELEFON!
Har inte tänkt på att det är den man har kontakt med omvärlden. Stog fyra timmar utan för the lab i hopp om att få komma in och leta efter den. Men klockan nio i morse så gav jag och kk upp. Ingen idé.
Denna dagen har varit den segaste dagen hittills i livet tror jag, sovit, varit sjuuuuukt bakfull, haft ångest över mobilen och tyckt synd om mig själv. För ja, det är faktiskt riktigt synd om mig just nu.

Upp tidigt imorgon och jobba, frågan är bara hur jag ska komma upp, har ju inte väckarklocka för den har jag ju på mobilen. Skit! Får låna kk´s mobil.

fan. fan. fan.

over and out /dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0