Daaaaadaaaa!

Midsommaren i sthlm blev ganska lyckad iallafall.
Mötte upp mLi vid t-centralen i fredags eftermiddag. Gick till perrong och skulle möta upp henne. Gick fram och tillbaka och ingen mLi.. Gick över hela jädrans t-centralen och kollade efter henne. Och eftersom vi har blivit av med mobilerna bägge två så kunde vi inte ringa och kolla vart vi var. Jag tänkte för mig själv, j***a mLi kan hon inte bara vara där hon kom av hon hittar ju ingenstans här i sthlm. Va?! Efter en kvart så gick jag tillbaka till perrongen hon hade anlänt till, gick längst bort, kollade, tänkte f*n nu börjar jag lipa.. Precis när jag kollar upp i himmlen och tänker:"Guuuuuuuuuuddddd" Hör jag en röst bakom mig som säger : "Halloj" Och där står hon min mLi som en ängel från above, med en cigg i handen och väskan på armen. Yes äntligen tänkte jag.. Haha

Begav oss hemmåt, tingo hade dukat upp ett midsommarbord fullt med massa gott, sill, potatis, lax, olika röror och så nubben förstås. Satt och åt, pratade, sjöng snappsvisor och gjorde oss i ordning. Sen kom tingos kompisar hit med deras pojkvänner. Trevligt. Sen vidare mot ett visst ställe, haha... Helt okej. Tingo var för full så hon åkte hem mitt i alltihopa. Zlaaatttaaaannnnn!!

Jag och mLi kör ju stenhårt på sunes sommarcitat. All the time.. Vi har nog inte missat en enda replik som är rolig, trodde vi. När vi satt i tunnelbanan på väg in till stan i fredags, ser jag bara mLi ställa sig upp och sätter sig på ett ben.. Jag tänkte, vad gör människan nu? Så kollar hon på mig, drar fram benet och säger "Daaaadddaaaa!" Jag trodde jag skulle dö av skratt. Klockrent. Klockrent och åter klockrent!
Ja, våran humor är skön!

Lördagen var underbart lugn, låg bakfull hela dagen. Dagens ord där var: "Skjut mig"

Söndag
Följde mLi till tåget, sen gick jag och tingo på stan lite. Mötte upp nathalie, åt pizza och jag har köpt en ny mobil :)
Äntligen, men tror du att sim kortet kom idag.. Nej! Vad är deras problem?! Och senare på kvällen så.........................................................................
SÅG JAG SEX AND THE CITY FILMEN tillsammans med tingo och kk. Vilken film, underbar, romantisk, sexig, rolig, sorglig & jag älskar den. Det var riktigt längesen jag grät så och skrattade. Alltså jag vet inte vad jag ska säga mer än att den filmen ska jag ha när den släpps. Dom är så otroligt snygga, så ska jag också se ut när jag är 40 plus. Vilka kläder.. Det roliga vara att se alla pojkvänner som tjejerna hade släpat med sig på bion.. För det var verkligen som en stor tjej fest, alla skrek år mr big. Haha. Och ja jag visste att Carrie & Mr big till slut skulle få varandra!!



                                       



Jaha, då är det måndag och man har äntligen sin semester, va ska jag ta mig till? Kaaarrrinnn?!

Ut och gå en sväng nu.
Over and out/ dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0