Back to reality!

Då var första semester delen slut. Och man sparkas in i det vardagliga livet igen. Klockan 04.30 ringer klockan imorgon. Börjar jobba klockan 06.00 till 17.30 och efter det så borde jag väll ha kommit in i rutinerna igen.

Semestern var lugn, gbg med bridge och mycket mys med familjen.

Igår så kom jag tillbaka till mitt Stockholm igen. Aldrig mera intercity säger jag bara.. USCH! Tingo & Hanna kom och hämtade mig på t-centralen med bil. Oooo.
Sprang upp i lägenheten, bytte om sen åkte jag och tingo till annexet för att se Avril Lavigne (jag vet att det nästan är förbjudet att se henne när man är 22 år.) Tog en öl som uppvärmning, sen var det jag och tingo med alla små Emo kids som rockade till Avril. Hon får en 7 av 10.

Efter konserten gick vi till Akurrat, men det var lite för dött där kände vi. Så vi drog vidare till debaiser vid slussen. Finns bara ett ord: "Underbart". Det är där man ska vara alltså.. lovely.
Min forna idol theodor i the plan var där. Han tappade sina solglasögon under min stol, och det är inte varje dag man får sin idol under stolen. Haha. Han var dock lite för berusad :)
Blev en lyckad sista kväll med tingo i sthlm.

Idag så har tingo dragit sig härifrån, mot tidaholm och jobb i en månad, sen drar hon vidare till Göteborg. Känns lite konstigt faktiskt, har nog inte fattat det än riktigt. Men det kommer nog att bli bra :)

Nu ska jag kolla färdigt på fotbollen (håller på spanien) sen blir det dusch och soooooooooova.
Har kommit på en sak. Det är hantverkare man ska leta efter. Ibland är det lite svårt att få ihop alla delar.

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0