Älgar...

....är vackra djur!

Tillbaka på jobbet idag igen. Allt var som vanligt.. Förutom att en duva flög in hos mig när jag stängde. Den flög omkring i skyltfönstret. Dom är verkligen otäcka, ringde upp till chefen.
Jag:" det är en duva i skyltfönstret, och jag vet inte vad jag ska göra..."
Chefen:" Okej, jag vet inte heller vad jag ska göra..
Jag:" okej, bra hej.
Chefen: "allright hej..."

Haha.. Till slut kom en liten hjälte och tog ut den i det fria. Livat!

Btw. Det jag har skrivit förut om J som hade träffat en kille.. Hör på detta.
Hon träffade honom av en slump i tisdags när hon kollade på fotbollen.
Och vet ni vad, anledningen till att han slutade höra av sig till henne var att han trodde att hon hade blivit kär i honom. Hur självgod får man vara? Är det därför killar sluta höra av sig..? (HMK)

Tingo funderar på att flytta till Göteborg. Ska jag också flytta eller hur ska jag göra?


Dagens fotbollkommentar mellan Österike och Polen: "Aj.. Rakt upp i klockspelet"

Nu ska jag sova, upp klockan halv sex imorgon.
Sen är jag ledig lördag, söndag och måndag. Snart har jag semester, hm vad ska jag göra då? ehhhh...

Over and out/ dsdikf



Kommentarer
Postat av: blottaren kling

du skall ikke flytta till gbg de var bland de dummaste jag läst..... USCH!

2008-06-15 @ 18:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0