Snart semester älskling..

Härlig helg!  Fredagen tillbringade jag ju som sagt med tacos och vin.
I lördags så åkte jag in till stan och köpte lite vin, senare på kvällen så fick jag sällskap av Nicole! Satt på balkongen, tjatade, drack gott vin, taco chips med guacamole :) Mycket trevligt!

Söndagen var väll en typisk söndag helt enkelt.. Låg på soffan  hela dagen. Så trööööt!!

Tillbaka till jobbet igen.. segt må jag säga.
Men snart har jag semester!! Så underbart!
(underbart är kort..alldeles för kort)

Nu måste jag sova. Öppnar fem av sju dagar denna veckan. Vilket innebär att jag får gå upp klockan halv fem, vilket inte är mänskligt! Meeeen! Det finns dom som har det värre.

Saknar dig redan kk.

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0