Sitter på min balkong...

...som så många gånger förr!
Oj vad denna veckan har gått fort. Helt slut. Sovit lite & jobbat mycket. Det är vad dom kallar vuxenlivet.
Pga strejk så har bussarna varit inställda, vilket innebär att jag har åkte tvärbana. Lärt mig öppna som sagt denna veckan, och då har jag stått och väntat på tvärbanan klockan 05.18 varje dag. Mänskligt?! Ja det kan man fråga sig.

Bara tre veckor kvar till semestern, ska bli skönt. Jag och KK ska nog dra iväg utomlands en sväng. Och denna gången ska vi ha kort på vår resa. Man måste ju skapa sina minnen. Men först så ska mormor komma upp och hälsa på v 29. Ska bli otroligt mysigt, bara gå och strosa.. Visa upp mitt kära Stockholm. Äta god mat och roa oss med lite shopping.




Måste bara be om ursäkt till mina vänner som har fått stå ut med mig tjat. Förlåt, jag har varit egoistisk. Men nu är det slut med det, over, finito... Fokusera! Nu börjar jag om på ny kula, och denna gången ska jag inte göra några misstag.

Nathalie har blivit 20 år också. Grattis min lilla hoe <3

En sak bara. Det var inte spritflaskan som var orsaken till att jag ville träffas. Haha!

Ne nu ska jag sova. Upp tidigt imorgon igen..Tisdag ledig, då ska jag bara chilla & träffa Jossan, min söta lilla jossan.

Over and out/ Dsdikf

ps! Jag undrar fortfarande vart Big Brother tog vägen...?! ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0