Rhodos

Längesen jag skrev. Vet inte ens vart jag ska börja. Men det har varit otroliga dagar det senaste!! Lite sömn och mycket äventyr! Så glad att du var här på din semester! Och nu har du åkt hem, känns redan tomt. Saknar dig!
Men jag kommer snart tillbaka :) Såå lätt blir du inte av med mig!

Nu har jag semester i 3 veckor, man tackar!!

Destination 1 blir..... damdamaddamamamama Rhodos!
Och nu sitter jag här lyssnar på green day- time of your life!
underbar låt.. Om några timmar drar jag till Rhodos och sccchhhttteeekkker lite. Jag, KK och Laura. Kan det bli farligare & roligare på samma gång?!

Kanske hittar mig en grek där nere, för grek rimmar på schtek.. Okej jag erkänner det skämtet var otroligt dåligt!

När man ska åka utomlands ska man tänka på två saker, 1. Lämna aldrig ut ditt riktiga namn och nummer och 2 Ge allt!
Att åka utomlands får 5 av 5 toasters. Kanon Kul!

Haha.. Seee ya sooon.

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0