Mormor!

I dag efter jobbet så åkte jag in till t-centralen för att hämta min söta mormor!
Köpte tunnelbanekort, sen åkte vi tillbaka till mitt jobb för att fika. Hon fick hälsa på George, äntligen fick hon träffa min bästa George! Fikade lite och kollade vart jag jobbade, sen åkte vi hem till mig.
Packa upp lite, gick och handlade frukost och bokade tvättid. Hon ska hjälpa mig och tvätta imorgon, för jag vågar inte gå ner själv i källaren för att tvätta :) Haha.

Gjorde iordning oss och åkte in till stan, gick av vid sergels torg och vandrade mot Gamla stan. Till slut bestämde vi oss för att äta på Mårten Trotzig, åt Entrecote med grönpepparsås och potatisgratäng, och till det ett glas rött.
Blev bjuden (självklart när det gäller mormor, här får man inte betala ett öre) Var jätte trevligt, mysig restaurang verkligen!
Efter ett antal timmar och kaffe så vandrade vi vidare till slussen, medborgarplatsen, skanstull och till Gullmarsplan. Men därifrån så tog vi tvärbanan! Riktig promenad!

Nu sitter vi här i soffan, mätta och belåtna! Gick upp klockan kvart över fyra  i morses så jag är helt slut nu känner jag. Kommer somna så fort huvudet nuddar kudden tror jag.

Just det, dom ringde från tatueringstudion idag, fick tid den 26 augusti. Jippi!! Smakar det så kostar det!
Nee... Sova! Imorgon blir det till att gå på Djurgården, äta god mat och bara vara! Härligt!
Sov så gott allihopa!

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0