Besökstider..

Började dagen med att följa mormor till T-centralen för att vinka av henne. Har varit trevliga dagar verkligen.
Åkte och jobbade! Sen vid två så kom mLi och hennes familj på besök till mitt jobb. Jag bjöd på fika. Underbart att träffa dom igen. Vilken familj! Dom är bäst.
Efter jobbet så mötte jag upp dom vid södermalmstorg, dom hade bokat bord på "Greken på hörnet" Blev bjuden på mat, riktigt mysigt var det :) Var ute och gick en sväng efter, kollade ut över djurgården. Så vackert!

Nu sitter jag här i min fina lägenhet, ska snart sova. Upp klockan sex imorgon för att åka till jobbet.
Sen efter det ska mli och hennes familj komma och fika hemma hos mig. Sen ska mli klippa mig och sen blir det en farlig utgång ;)

Godnatt.. Söv gött!!

Over and out/ Dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0