Back in the days..

Sitter och lyssnar på Green Day. Vilka minnen man får upp. När jag var liten så var jag lite av en pojkflicka. Tro det eller ej :) Skulle bara vara med killar, vilket fick bli mina kära kusiner. Vi satt på kussens rum och lyssnade på green day- basket case på repeat och lekte med bilar. Var ute hela nätterna och cyklade, pallade äpplen, byggde massa gupp som man skulle hoppa påoch byggde kojjor. Snickrade som aldrig förr!! Sov över i lekstugan, spelade tevespel och skatade hela dagarna. Kommer ihåg min första skateboard, den hade mamma gjort i träslöjden, svart med ett gult M på som stog för hennes namn. Nästa skateboard var en warp som jag fick av pappa.
Jäklar vad vi åkte och slog oss om inte annat :) haha. Kanske inte var speciellt bra, men jag kunde åtminstonde göra en ollie, var dock bättre på inlines. Riktigt bra. Men med åren så blev man ju skraj, för det gjorde ju faktiskt ont att ramla och slå sig. Skulle aldrig våga ställa mig på en nu.

Mamma var helt förstörd, haha. Jag ville inte ha massa dockor och barbies, jag ville ha bilar och motorcyklar. Jag var jämt sur när det var julafton för mina kusiner fick alla häftiga saker, som hockey spel, skateboard, coola t-shirtar och massa annat. När jag själv fick barbies, och fula små blommiga klänningar.
Glömmer aldrig när jag tjatade till mig en leksaksmotorcykel av mormor. Den var grön en Ninja :)

Det var några år sen det. Gud va kul man hade det då, inga bekymmer eller nått!

Nu har jag jobbat 8 dagar i streck och det tar på en så att säga. Men imorgon är jag ledig :)
Och på torsdag blir det nog vinkväll med alla tjejer igen. Var sjukt längesen! Längtar!!

Over and out/ Dsdikf

Oslagbara låtar med just Green day:
- Basket case
-Good riddance
-Holiday
-When i come around
-Jesus of Suburbia
-She
- Waiting


                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0