-Akkurat-

I går så var jag ledig. Skönt att få sova ut tänkte jag, men icke. Klockan tio så åkte jag till Farsta för att träffa min lilla Jossan som har kommit hem ifrån Frankrike. Vi gick och strosade i Farsta centrum, åt lunch, fikade och pratade! Hade en hel del att prata om. Det händer mycket på en vecka :)

Vid 16-tiden så åkte jag in till söder för att möta min sambo Emelie. Åt på Mc donalds, kollade i möbelaffärer, kollade upp tatuerings tid till mig. Sen vandrade vi genom kyrkogården vid Emelie´s jobb, hon skulle promt gå genom där. Jaha tänkte jag och gick först. Sen hör jag bara: " Pernilla..?!" Jag vänder mig om och ser att Emelie sitter på knä, som om hon skulle fria. Emelie: "Vill du bli min kompis för evigt?" Jag: " Jaaa, res dig upp nu.. Tönt! " Haha.. ;)
Sen gav hon mig en ring från glitter och hon hade en likadan. Haha lite roligt.
Gick vidare till Akkurat och vi skulle bara ta en kopp kaffe, men det slutade med alldeles för många glas rosé. Väldigt trevlig dag måste jag säga! LOVE!
Åkte hem vid 00.30, och upp igen vid 04.30 för att åka till jobbet.

Har varit en bra dag idag faktiskt!
Satt kvar lite på jobbet och drack kaffe med min lilla George. Pratade om födelsedagar och självklart Hamam.
Efter det så åkte jag in till stan för att möta upp Nathalie, gick till gamla stan och satte oss vid vattnet. Älskar det stället, så härligt.
Nu sitter jag i soffan och har precis läst den nya Cosmopolitan. Det enda det står om är Kärlek, både bra och dålig kärlek. På framsidan står det saker som: "Proffsiga tips som gör er mer kära efter bråket", "Ihop eller ej? Vägen förbi kärlekslimbo", " Sluka honom! Cosmos mininyheter ger dig sommarens bästa hångel" eller vad sägs om denna..
"Kalla mig aldrig för en snäll kille" - Sakerna som killar önskar att du visste.

Jo då man tackar..

Goodnight, and sleep well ! !

Over and out/ Dsdikf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0