"Vivere"

Mm, då var julen snart här.
Igår så var jag och Sanna i Skövde och handlade dom sista klapparna, hittade dock inga.. Sjukt mycket folk var det iallfall. Vi satt i en bilkö i en timme på väg ut från Biltema och det. Polisen fick komma och diregera om lite.
Efter så åt vi på mc donalds, väldigt gott! Mmmmmm!

Åkte fram till stan här i Tidaholm och där hittade jag lite klappar ändå..

På kvällen var jag hos bridge med mli, sanna och fisken. Han stämde min gitarr som jag har tänkt att ta med upp till Sthlm. Satt hela natten fram till 03.30 eller nått. Har lärt mig ganska många låtar. :)
Så kul! Så PH nu har jag lite att visa dig när vi sitter på balkongen och dricker, kedjeprunar och bara har det gött.


Vaknade vid 11.30 tog lite kaffe, duschade och åkte fram till stan med Sanna, så nu är jag klar med alla julklappar.
Åt lunch på Julius med Sanna och Daniel. Va trevligt...

Nu sitter jag här i soffan och har precis lärt mig några låtar till på gitarren.. :) Mamma har satt in Julskinkan i ugnen, Peter tar in granen, och sen ska vi klä den. Dagen före jul är nästan den bästa. Nu blir det uppesittarkväll för hela slanten.. Sen senare ikväll slå in alla julklappar :) Ta en bira ;)

Isse, tänker på dig nu över jul!! Älskar dig!

Over and out /dsdikf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0